Better days

Idag hade jag lite mer planerat, har mått bättre idag!
Var hemma på förmiddagen och städade lite i lägenheten, var ute med hunden och åt ett antal måltider!
Vid 15 gick jag på bio med Janne, det är på något sätt alltid bekvämt med honom. Jag är nervös, det är jag alltid vad jag än ska göra. Men på något sätt funkar det alltid med honom. MEN vi är inte bara vänner, men inte heller egentligen mer än det, på något konstigt sätt!
Han är tydlig med att han älskar mig fortfarande och väntar på mig.
Jag vet inte riktigt vad jag känner, det jag kände idag är iallafall att jag absolut inte är redo för en intim relation, med allt vad det innebär än...
Det som varit bra idag som jag tar med mig är:
Troligen nästan första gången som jag följde matschemat till 100%, trots att jag skulle träffa Janne.
Utmanade mig själv genom att föreslå att vi skulle äta pasta till middag i familjen idag. (Pasta är en av mina "farliga" livsmedel) Vilket gick bra, jag glömde bort att jag åt pasta tills Mamma frågade om det gick bra medan vi satt och åt! :)
Filmen, American pie: the reunion var helt okej! Som de andra american pie filmerna, lite jobbig och äcklig, lite gulligt, humor och lättsamt! :)
bild google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0