Bra bok 31/3 + 1/4-12

Dags att summera min "spännande" helg!...
Jag tränade på att inte ha någonting planerat, jag brukar alltid ha fullt upp vilket är skönt då jag inte har tid att tänka.
Men så skulle jag alltså inte göra denna helgen.
Det gick väl okej, blev mycket tv tittande och tvätt strykande!
Jag hade en plan söndag kväll som gjorde att hela helgen blev jobbig, nämligen en "date" med en kille som jag tidigare vart på några dejter med men det har bara runnit ut i sanden.
Hur det gick denna gången, det kommer i nästa inlägg! ;)
Nu bra bok för helgen:
Lördag:
Klarade mig hela dagen utan planer
Kunde vara med på spontan middag då mina föräldrar fick middagsgäster.
Söndag:
Gick på bio med Erik
Följde matschemat trots bion!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0