Challenges

Jag har fått min största utmaning hittills.
Jag fick ledigt från och med torsdag till och med måndag.
Sedan om jag klarat denna utmaning ska jag endast till Mando för lunch på tisdag och fredag.
Det kom rätt plötsligt att jag fick så mycket frihet, det är både skönt och otroligt läskigt, vilket jag tror är bra.
Tidigare om jag fått ledigt så länge hade jag inte vart orolig alls, då följde jag ju inte reglerna direkt....
Det är jobbigt att inte få röra på sig, jag har mycket tankar om att hur onormalt jag lever.
Allt jag gör är att laga mat, äta och ligga i soffan. Men på något sätt får jag ändå dagen att gå. Igår, torsdag, sökte jag flera jobb, läste och planerade i självhjälpsboken, rensade lite bland gamla tidningar och såg på tv.
Idag har inte vart lika produktiv, jag har sett på flera avsnitt av 90210, handlat mat och hittills lagat lunch...
Utmaningen idag är godis till mellanmål. Det känns okej hittills, dock kanske det beror på att det är ca 45 minuter kvar tills jag ska äta. Jag är rastlös, inte bara av att bara vara inne i soffan, jag vill ut och hitta på saker. Jag tror faktiskt inte att det är sjukdomen som vill det, iallafall inte bara sjukdomen. Jag vill göra saker som inte är aktiva också, bara de är ute ur lägenheten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0