Ikea

Jag har faktiskt haft en riktigt bra helg.
Lördag gjorde jag i princip ingenting, vilket egentligen var min utmaning. Johan hade förbjudit mig från att städa lägenheten denna helgen. Jag insåg nämligen för några dagar sedan att detta är en typ av tvång som jag har, att jag måste städa varje vecka.
Idag, söndag, var jag på Ikea och shoppade på förmiddagen, när jag kom hem hade jag lite hemma spa!
Det blev flera utmaningar:
Att spendera pengar
Att äta vanlig mat helt själv, inte bara ta en sallad etc.
Att uppmärksamma kroppen, blir ju lite svårt att försöka ignorera kroppen när man kör hemma spa...
Det var faktiskt en riktigt bra dag, allt fungerade otroligt bra och det kändes bra!
De jobbiga tankarna kunde jag hantera utan problem, dom var inte så jobbiga idag! :)
Imorgon är det Mando igen.
matfixerad som jag är kommer här min vanliga lunch från idag! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0