It may not be my weekend but it's gonna be my year

Att vara hemma över påsken gick bra. Tiden gick långsamt och det blev MYCKET tv tittande men ingen total ångest eller något sådant så jag måste ändå säga att det gick bra!
Tisdag var jag på Mando igen, endast för lunch och samtal med Johan.
Lunchen var otroligt neutral, hade hoppats på att få en lunch utmaning- w-base eller äta kött men det blev inget av dem.
Jag slutade vid 14, så jag gick och kollade i affärer lite och lyckades precis missa 14.33 tåget, vilket var surt men jag hann ändå hem vid okej tid för mellanmålet.
Idag är det torsdag och jag har varit i Göteborg och shoppat! Jag börjar känna att jeansen sitter bättre, tightare nu. Detta resulterar i lite fler jobbiga tankar, det är svårare att hitta motivationen till att följa matschemat. Sjukdomen- antar att det måste vara den- försöker konstant övertala mig om att jag egentligen inte vill äta så mycket mat/ full fett/ hela mellanmålet etc. Nu vet jag, och ser, att jag fortfarande har vikt att "ta igen" och kan lugna mig med detta. Det som oroar mig är dock hur jag ska göra när det inte kommer synas lika tydligt, när jag inte ens kan knäppa byxorna etc. Då är jag rädd att den hemska ångesten kommer...
Någon som har tips?
Imorgon ska jag till Mando igen över lunch, känns bra. Hoppas få ett tag att prata med Johan, har försökt skriva ner lite som jag vill ta upp med honom.
Idag blev det även en promenad med Janne (och min älskade hund såklart). Var ute med hunden också körde Janne såklart förbi. Han gör mig glad när vi träffas även om min första reaktion var att gömma mig. Jag vet inte vad jag vill eller känner! Kärleksbekymmer känns så löjligt på något sätt!
<a href="http://www.bloglovin.com/blog/3648863/fromhellandback?claim=wnxp8au2rd5">Följ min blogg med Bloglovin</a>

Kommentarer
Postat av: Julia

Sv: Ja precis! haha, två flugor i en smäll! :)

Kram!

2012-04-13 @ 15:00:28
URL: http://julijas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0