Introduktion

Jag heter Amanda och är en 21 årig tjej, anorektiker, sjukskriven 75% och studerar en fristående kurs på 25% på Göteborgs Universitet.
Jag har haft en ätstörning längre än vad jag tidigare trott, men har varit diagnosticerad med anorexia i ca 2 år. Under dessa år har jag varit inlagd på östra BUP, gått dagvård samt öppenvården på Östra. Nu går jag på en ätstörningsklinik i Alingsås som kallas Mandometer kliniken.
Först nu, korkad som jag är, har jag insett att jag verkligen är sjuk. Jag har bestämt mig för att kämpa till 110%!! Jag vill inte leva såhär längre och med hjälp av min behandlare Johan, Mandometer kliniken samt stöd från familjen så SKA jag, för en gångs skull, vinna över sjukdomen. Och som läsare kan du följa min fight, som kommer vara jobbig, intensiv, läskig och för en gångs skull helt sanningsenlig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0