Take My pain

Igår kväll var hemsk!
Jag fick otroligt ont i smalbenen- vilket tydligen kan hända då man går upp mycket i vikt. Det gjorde bara ondare och ondare, till slut fick jag en släng av panik/ ångest med hjärtklappning och svårt att andas. Jag kände mig så fruktansvärt ensam och utan kontroll. Det finns verkligen inget som är mer nedbrytande än ångest!
Men jag åt middagen, med rätt mängd som jag skulle och drack även mjölk till som jag ska. Så egentligen borde jag vara stolt att jag vann.
Jag blir sur och trött på det när jag har sådana kvällar, därför såg jag idag till att riktigt utmana sjukdomen genom att ta på mig en vanlig långärmad tröja- ingen bylsig tjock tröja utan en vanlig tröja som sitter åt överallt och visar min uppsvällda mage!

bild från google


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0